Redactarea documentelor/formularelor si indrumarea persoanele juridice inregistrate la registrul comertului si asociatiilor si fundatiilor pentru depunerea declaratiilor de beneficar real, conform legii nr.129 din 11 iunie 2019, fie la Registrul Comertului , fie la Ministerul Justitiei, dupa caz.
Infiintari de firme sau alte entitati ca: persoane fizice autorizate atat la Registrul Comertului cat si ANAF, asociatii si fundatii. Serviciile noastre pot include: redactarea documentelor de constituire, contractelor privind sediul, completarea si depunerea cererilor si documentelor necesare inregistrarii la autoritatile competente. Consultanta fiscala integrata inca de la infiintare si/sau inregistrare fiscala.
Modificarea documentelor constitutive (act constitutiv), actualizarea informatiilor legate de asociati, actualizarea /modificarea sediului, deschiderea sau inchiderea punctelor de lucru, filialelor, sucursalelor etc., modificarea obiectului de activitate etc. Serviciile noastre pot include: redactarea documentelor de modificare (acte constitutive, hotarari ale asociatilor, documente privind sediul social sau sediul profesional etc.), redactarea si depunerea cererilor si documentelor solicitate la autoritatile competente.
Intocmirea documentelor necesare dizolvarii si radierii oricarei firme sau entitati, depunerea si urmarirea stadiului dosarelor pe tot parcursul procedurii. Impreuna cu specialistii TaxAsist, asiguram contabilitatea specifica in aceasta perioada a societatii, intocmirea bilantului de lichidare si depunerea declaratiilor, pana la radierea efectiva din registrul in care entitatile sunt inregistrate, precum si radierea fiscala.
Consultanta specifica integrata de la infiintare si pe tot parcursul existentei entitatii, pana la radiere, legata de documentele legale, oportunitati de dezvoltare si vizibilitate on-line (realizare site, e-commerce, magazin virtual etc.), impreuna cu partenerii NETAsist, contabilitate sau consultanta fiscala, impreuna cu partenerii de la TAXAsist.
Redactarea de contracte comerciale si/sau revizuirea acestora, redactarea de hotarari ale asociatilor, asistenta in intocmirea unor documente specifice necesare activitatii.